من یکی دو هفته میذارم بگذره بعد اگه شرایط بچه خوب بود میبرم
من از همون روزهای اول همه جا رفتم
خونه نشینی آدم رو افسرده میکنه
حد اقل میگن ۴۰ روزش بشه بعد باید ببری
از روز سوم که رفتیم بهداشت بعدش همه جا بردم خونه مامانم خونه آبجیم رستوران لباس فروشی
من همجامیرم باماشین
من ک تا ۱۰شستم همه جا رفتم
منظور از بیرون چیه؟ مهمونی یا توی هوای آزاد؟ من هنوز بچمو در معرض هوای آزاد نذاشتم منظورم اینه که یا همش توی ماشین بودیم یا نهایتا مهمونی. ولی پارک و رستوران و اینا نبردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.