خانوما شما تا ده روزگی جایی نمیرین یا نرفتین ؟؟

۹ پاسخ

فک میکنی🙂ولی نمیتونی عملی کنی.چل میشی توخونه

فعلا هیچ جا نرو کسیم اومد نزار بچرو بوس کنه نوزاده

من تا ۱۰جایی نرفتم ولی بعدش همه جا رفتم

تا چهل روز مهمونی اینا نمیریم

دکتر و بهداشت رفتیم ولی مهمونی فلان اصلا

نمیشه نری تو باید بعد از تولد بچه رو بهداشت ببری دکتر ببری هزار چیز هست

نمیشه که بچه رو بیرون نبرد 5یا 6روزگی ازمایش داره دیگه باید بره بیرون ولی خب تا 40روز معمولا جاهایی شلوغ عروسی فاتحه ای مهمونی یا خونه فامیل رفتن بچه رو نبری بهتره چون میگن چله میگیره یا اینکه شبا بیخواب میشه

من تا ۶ ماه نمیخوام جایی برم،،، میخوام بچم تو خونه باشه یه کم جون بگیره

نه اصلا

سوال های مرتبط