اگر نیاز باشه دکتر میبرمش
و خونه ی مامانم و مادر همسرم
ولی بازار و مهمونی و مکان های شلوغ نمیبرم
شاید اگر بشه یه طبیعت نزدیک هم ببرمش
من ک بعد ۱۰ روزگیش رفتم اونم دکتر اینا و خونه مادربزرگم
ن والا ما نمیریم
دکتر و اینا میبریمش، ی دوری ام باماشین خودمون میزنیم
وگرنه مهمونی و … نه نمیریم
من خودم که میرم فعلا بچه میمونه پیش مامانمم
از هفته بعد میخوام ببرمش پارک اینا با پسر بزرگم
هرجا عشقم کشید رفتم😂ولی خب مادرشوهرم کفرم در آورد تا همین الآنم ول کن نیست 😑😂
من نرفتم
من از ۵ روزگی رفتم بیرون. مهمونی هم زیاد رفتم.
بازار هم رفتم ولی مثلا تو ماشین بود پیش همسرم.
دخترم چهلش نشده بود بردیمش بازار
خونه همه ام بردمش 😐😂
من که رفتم
اما با احتیاط کامل
متاسفانه به خاطر خرافات چرت آره مامانم بفهمه جایی بردم بچه رو پارم میکنه
جنگل و پارک نرو شب بیرون نبرش
نه منم جایی نرفتم
نگاه نه اینکه جایی نری بیشتر به این منظوره که هرجایی نری با هرشخصی برخورد نکنی
وگرنه خب بچه واکسن و مراقبت داره باید بری بهداشت دکتر جایی
من خواهرم نهایت با ماشین میرفت تا بهداشت و میومد همین
واقعا تا چهل روزگی جایی نرفتن حقیقت داره؟ منم از الان همش تو فکرم میگم از اول بارداری تا الان همش خونه بودم استراحت مطلق و هیچ کجا نرفتم بعد زایمان هم تا چهل روز نرم پاک دیوانه میشم
آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.