۱۵ پاسخ

اگر نیاز باشه دکتر میبرمش
و خونه ی مامانم و مادر همسرم
ولی بازار و مهمونی و مکان های شلوغ نمیبرم
شاید اگر بشه یه طبیعت نزدیک هم ببرمش

من ک بعد ۱۰ روزگیش رفتم اونم دکتر اینا و خونه مادربزرگم

ن والا ما نمیریم
دکتر و اینا میبریمش، ی دوری ام باماشین خودمون میزنیم
وگرنه مهمونی و … نه نمیریم

من خودم که میرم فعلا بچه میمونه پیش مامانمم
از هفته بعد میخوام ببرمش پارک اینا با پسر بزرگم

هرجا عشقم کشید رفتم😂ولی خب مادرشوهرم کفرم در آورد تا همین الآنم ول کن نیست 😑😂

من نرفتم

من از ۵ روزگی رفتم بیرون. مهمونی هم زیاد رفتم.
بازار هم رفتم ولی مثلا تو ماشین بود پیش همسرم.

دخترم چهلش نشده بود بردیمش بازار
خونه همه ام بردمش 😐😂

من که رفتم
اما با احتیاط کامل

متاسفانه به خاطر خرافات چرت آره مامانم بفهمه جایی بردم بچه رو پارم می‌کنه

جنگل و پارک نرو شب بیرون نبرش

نه منم جایی نرفتم

نگاه نه اینکه جایی نری بیشتر به این منظوره که هرجایی نری با هرشخصی برخورد نکنی
وگرنه خب بچه واکسن و مراقبت داره باید بری بهداشت دکتر جایی
من خواهرم نهایت با ماشین میرفت تا بهداشت و میومد همین

واقعا تا چهل روزگی جایی نرفتن حقیقت داره؟ منم از الان همش تو فکرم میگم از اول بارداری تا الان همش خونه بودم استراحت مطلق و هیچ کجا نرفتم بعد زایمان هم تا چهل روز نرم پاک دیوانه میشم

آره‌‌‌‌‌

سوال های مرتبط

مامان آوش و آرسام مامان آوش و آرسام ۵ ماهگی
مامان یاشار 🥹 مامان یاشار 🥹 ۴ ماهگی