۲۴ پاسخ

خب چت جی پیتی که نشد دکتر
برو دکتر ببین چی میگه اگر بارداری صبر کن تا هشت هفته برو سنو

بارداری یا پوچ یا خارج رحمی با این رشد

تو یه ازمایشگاه باید ازمایش بدی
وگرنه درست نیست
کیتاشون باهم فرق داره
من دکتر میگفت تو همون ازمایشگاه باید باشه تا بشه مقایسه کرد

من خواهرم براش ۲۲۰ بود الان پسرش ۴ سالشه

این ینی بیشتر ۲۰۰ باید تیتر بتا میدادی تا عدد دقیق بده

عزیزم نباید آزمایشات بارداری رو آزمایشگاه‌های مختلف داد بهتره همه رو در یک آزمایشگاه انجام بدی

من بیبی چکم مثبت شد ازمایش دادم منفی بود گفتن خارج رحمی
همون موقع رفتم سونو گفت نه بارداری داخل رحمه همه چیم خوب و نرمال بود ولی قلب تشکیل نشده بود اون موقع هنوز پنج هفته زد تو سونوگرافی

عزیزم این تیتر بتا نیست ک شما باید تیتر بتا بدی این فقط زده بالای دویست هستش
باید تیتر بدی ک دقیقا بگه چنده نگران نیاش همه چیز خوب پیش میره

بایدحتما تو یه ازمایشگاه ازمایش بدی و بعد دوروز دوبرابربشه

چن هفته ای الان؟

عزیزم بالای۲۰۰هست هرعددی میتونه باسع دقیق نیست گلم باید بتا تیتر بدی

مگه چت جی بی تی میاد؟

باید تیتر بتا بدی نه بتای خالی

چ 100باشه چ200 چ فرقي ميكنه وقتي ميخاي سقطش كني

فقط تو به ازمایشگاع بده حتما هم برو دکتر چیز مهمیه اینجا دکتر نیستن که عزیزم

عزیرم یعنی چی خب ۱۱۰ شده ۲۰۰ بارداری دیگ

منح راهنمایی کن من سر پسرم بی بی چک ها واضحع دو خط کامل بودن ولی ولی آزمایشم، بتا 200بود ولی تو هاله دارن میبایس تو خط کامل باشه ک.....

منم دقیقا تیتر بتام ۲۰۰ بود با توجه ب هفته بارداریم ک ۵ ۶ هفته بودم بتا پایین بود ولی مشکلی نداشت

عزیزم از ۱۱۰ شده ۲۰۰ یعنی اوکیه دیگه نگران چی هستی

اینقدر که آزمایش لازم نیست الکی تکرار کنی صبر کن ۶-۷ هفته که شدی برو دکتر سونو بده

۴۸ ساعت بعد تکرار کردی

هر دوروز باید دوبرابر شه ببین شده؟

۲۰۰بارداریه

یعنی چی ۲۰۰ یعنی بارداری دیگ

سوال های مرتبط