۹ پاسخ

ان‌شاءالله به سلامتی بغلش میگیری عزیزم🥰🥰🥰

من از الان کم کم ساکمو مبینم اول وسایل خودم انقباضات زود رس دارم گاهی سزارینی هم هستم هر لحظه باید اماده باشم

من انشاالله شب میبندم🥰😍

ای جونم ایشالله بسلامتی بغل بگیریش

انشاالله زایمان راحتی داشته باشی عشق من دعام کن خاهر خیلی دعا کن برام خدا بهم یک پسر سالمو صالح بده دورت بگردم🙏💙💙💙

وای کی بشه من ببندم کیفشو الان هرچی میخرم ذره ذره میزارم توی ساکش دلم اینجوری خوشه. زمان زود بگذره 😍

مبارک باشه عزیزم بسلامتی و دل خوش
میشه راهنمایی کنید چیا برداشتین؟من نمیدونم چی لازمه

ببخشید گلم لباسایه نوزاد که میشوریم اتو هم باید بزنیم یا نه واجب نیست؟

انشالله به سلامتی زایمان کنی نی‌نی تو بقل بگیری برا ما هم دعا کن

سوال های مرتبط