۴ پاسخ

یکی از علائم منم فقط سینه هام حساس بود بعدش بیبی زدم مثبت شد البته با یه هفته تاخیر

برامنم خیلی حساس شدن و درددارم

ببینم بی بی چکتو گلم

من دارم اما تازه شروع شده قبل از پریودی نداشتم
بیشتر سمت راستی درد میکنه از قسمت زیر بغل

سوال های مرتبط