کسی بوده بعد از سزارین اول طبیعی آورده باشه؟!

۴ پاسخ

فکر کنم بعد پنج سال بشه

سلام عزیزم من اولین بچه ام رو طبیعی بودم دومی رو سزارین شدم چطور

دوستم اورده
اولي هم طبيعي ميخاست ولي نشد

۶سال بعد سزارین میشه طبیعی اورد

سوال های مرتبط