۲ پاسخ

من بچم اونجا بستری بود .عالی بود حتمن برو

ببین من پسرمو خیلی دکترای مختلف بردم بهترین تشخیص رو دکتر مهرداد عرفانیان داشت خیلی خیلی ازشون راضیم

سوال های مرتبط

مامان کنجدکوچلو مامان کنجدکوچلو ۲ سالگی
مامان رادوین و تودلی مامان رادوین و تودلی هفته چهاردهم بارداری