۲۰ پاسخ

دخترمنم نمیره چار دست و پا و فقط ژست میگیره و میترسه
نگرانی داره
میرن بلاخره، خدا نکرده مشکلی که ندارن.
دیرو زود داره راه افتادن بچه

دختر من ژستشم نمیگیره حتی سینه خیزم نمیره فقد میشینه تا من پامیشم گریه میکنه برش دارم اگ اهمیت ندم خودشو با کله پرت میکنه پشت سرم میخوره زمین😐

پسر منم ن چهار دستو پا میره ن سینه خیز مث دختر شما حالت چهار دستو پا میشه میوفته گریه میکنه منم نگرانم😕

دخترمن نه چهاردست و پا میره نه سینه خیز باقلت زدن کل خونه رو میگرده دائم بایداز زیر مبل و صندلیا بکشیمش بیرون😅

تصویر

دختر من حالت چهار دست و پا میگیره همین که میگیره حالتشچو دراز میکشه میچرخه رو کمر حسرت به دل چهار دست و پا رفتنش موندم من 😑😐

به خاطر لباسش نیست؟
گیر نمیکنه ؟؟؟

خانماپسرم ۹ماهشه نمیتونه بشینه

پسر من الان تقریبا ۱ وماه ونیمه میشینه حتی یک بار هم نیافتاده خیلی سفت و محکم میشینه اما نه سینه خیز می‌ره نه چهار دست وپا

پسرمن‌ک فقط غلت میزنه حتی نمیشینه

پسر من از اول شش ماهگی پوزیشن چهار دست پاه میشه ولی نمیتونه هنوز ک هنوز نمیتونه بره

اره دختر من 🫡🫡🫡

بله دختر من😅ولی من نگران نیستم چون طبیعیه داره تمرین می‌کنه و ب موقعش اونم انجام میده
دکترشم بردم گفتم نمیره گفت مشکلی نیست
فقط سینه خیز عقبی میره 😃

هنوز ک خیلی زوده بچه من ده ماه و نیمشه تازه چهاردست و پامیره

نگران نباش دختر منم اولش گریه می کرد بد ک ترسش ریخت خوب شد

دختر من حالتشم نمیگیره..نگران نباش

مبلات چ قشنگت

می‌تونه بشینه؟؟؟

باز دختر شما حالت چهار دست و پا رو وایمیسه و‌نمیره
دختر من کلا این حالت هم نمیشه فقط میشینه نمیدونم میگن مشکلی نداره اگه نره هم

بعضی از بچه ها دستای کوچولوشون تحمل وزنشو نداره
برا همین میوفتن نگران نباش ماشاالله ماشاالله تپل مپل

پسرمنم نه سینه خیز میره نه چهاردست و پا.
فقط رو شکمش میچرخه تا ب اون وسیله برسه.
حالت ۴دست وپارو میگیره ولی راه نمیره😃😃😃حساس نباش بالاخره راه میفتن،منم خیلی نگران بودم و حرف اطرافیان اذیتم میکرد.
زدم بیخیالی

سوال های مرتبط