بچه ها اومدم سونو ۱۶ هفته طول سرویکس واسم دعا کنید پایین نباشه🥺

۷ پاسخ

۱۶ هفته مگه سونو هست آنومالی ۱۸ هفتست

چی شد عزیزم زفته بود بالا

.......

ایشالا بالا رفته جواب گرفتی بگو چند بود مال منم 33 بود انتی

نگران نباش ایشا الله خوبه

مگه سونو آنتی پایین بود ؟؟

انشالله که بالای بالا باشه😍

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی