ابجیا اومدم سونو انتی واسم دعا کنید

۴ پاسخ

ان شالله که همه چی عالیه

انشاالله همه چی عالیه عزیزم برای منم دعاکن

بسلامتی عزیزم برات دعا میکنم سالم باشه
چند هفته میری

ان شاالله که خیره

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهاردهم بارداری
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان نِلاونویان مامان نِلاونویان ۱ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیانا و جوجه🤰 مامان کیانا و جوجه🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری