خانما اومدم سونو انتی دعا کنید

۷ پاسخ

ان شاء الله که همه چی عالیه

منم ۲ روز پیش رفتم عدد ان تی رو برام ۲.۳ زد گفت باید بری سلفری
خیلی نگرانم

انشالله که خیره

سلام خوبی خواهر صیح سالم بغلش کنی گلم چیشد نی نی خوشگلت چیه

انشالله صحیح و سالم بغلش کنی ♥️🧿

ان شالله همه چیش نرمال باشه گلم

ان شالله صحیح سالمه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان نِلاونویان مامان نِلاونویان ۱ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری