اومدم سونو انتی دعا کنید استرس دارم

۳ پاسخ

صلوات فرستادم برات انشالله ک خیره

به امید خدا
صلوات فرستادم برای سلامتی خودت و جنینت

نگران نباش انشالله که همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرا و آیدن❤️ مامان پسرا و آیدن❤️ ۳ ماهگی
مامان فندوق‌😍💝 مامان فندوق‌😍💝 هفته هفدهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی