بچها دارم میرم سونو انتی استرس داررررممممم برام دعا کنید

۵ پاسخ

پیش کی میخای بری ؟

نگران نباش انشالله سالم وسلامت باشه

ایشالله همه چی عالی و نرماله منم عصر میخوام برم

ان شاالله نی نی سالم باشه☺️
برای منم دعا کن شنبه هفته دیگه باید برم

انشالله خوش خبر میای گلم 😘

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🌱💚 مامان هدیه خدا 🌱💚 ۴ ماهگی
مامان حبه انگور مامان حبه انگور هفته هجدهم بارداری