خانوما
با نون تست چیا میدین به کوچولوهاتون؟؟؟

۴ پاسخ

من بیشتر فرنچ تست

من نون تست چند غله با شیر ولرم نرم میکنم بعد با خرما موز و یکم خامه له میکنم یه ترکیبی میشه خوشمزه 🥹🥹🥹

دختر من نخورد تست و
برداشتم برای خودمون اسنک کردم

پسر من فقط نون تست خالی دوست داره بخوره ینی عاااشقشه🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان ✨شـــاهــــان✨ مامان ✨شـــاهــــان✨ ۲ سالگی
مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۷ ماهگی
مامان سیده دلسا مامان سیده دلسا ۲ سالگی