خانوما به کوچولوهاتون با چی آب میدین؟

۱۶ پاسخ

لیوان همه نوع

با شیش شیر قشنگ میخوره

استکان کوچک

لیوان کوچیک یاواستکان

لیوان مخصوص خودش لیوان نی دار خریدم براش

اینه عزیزم

تصویر

بااستکان خودش ولی اکثرا با شیشه شیر

لیوان

بالیوان خودش ی سری مخصوص دارع

با لیوان

قمقمه نی دار

لیوان و قمقمه نی دار

من براش قمقمه نی‌دار بی‌بی لند گرفتم با اون آب میخوره

لیوان نی دار

لیوان نی دار
اگه خیلی تشنه باشه لیوان معمولی

لیوان دیگ

سوال های مرتبط

مامان ✨شـــاهــــان✨ مامان ✨شـــاهــــان✨ ۲ سالگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی