۵ پاسخ

بیشتر میوه

عرشیا بیشتر میوه میخوره عصرها
خودمم خاگبنه درست میکنم یا کیک خونگی درست میکنم باشیر دوس داره
بعضی وقتا فرنی درست میکنم توش مغز میریزم و بیسکوییت پتی پور میندازم عاشقشه شیربرنج میپزم باشیره انگور دوس داره میخوره یا لقمه نون پنیر و گردو اسیاب شده میدم بهش

نون پنیر دادم با چنتا دونع پفیلا چوب شور

آجیل میوه

وعده های اصلی هم درست نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🧿 مامان فسقلی🧿 ۱ سالگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان ✨شـــاهــــان✨ مامان ✨شـــاهــــان✨ ۲ سالگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی