بیشتر میوه
عرشیا بیشتر میوه میخوره عصرها
خودمم خاگبنه درست میکنم یا کیک خونگی درست میکنم باشیر دوس داره
بعضی وقتا فرنی درست میکنم توش مغز میریزم و بیسکوییت پتی پور میندازم عاشقشه شیربرنج میپزم باشیره انگور دوس داره میخوره یا لقمه نون پنیر و گردو اسیاب شده میدم بهش
نون پنیر دادم با چنتا دونع پفیلا چوب شور
آجیل میوه
وعده های اصلی هم درست نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.