۳ پاسخ

ماست رومیوه فرنی همه چی

دانه چیا هفته ای یکبار بیشتر نده نمی‌دونم میگن بیش از حدش خوب نیست درضمن بچه رو هم سیر می‌کنه جلو اشتهاش و میگیره ولی پودر سنجد فقط تو شیر میدم چون در غیر این صورت نمیخوره تو همون شیشش باشیرخشک میدم

هرچی دستم برسه🤣🤣🤣 تو همه چی

سوال های مرتبط

مامان ܣـܝ̇ߺܥ‌‌وܝ̇ߺܣ🍉 مامان ܣـܝ̇ߺܥ‌‌وܝ̇ߺܣ🍉 ۱ سالگی
مامان فسقلی🧿 مامان فسقلی🧿 ۱ سالگی