به کوچولوهاتون عصرونه چی میدید؟

۴ پاسخ

میوه ،سرلاک، بیسکوییت، شیربرنج،هرچیزی که تو خونه باشه دیگه

سرلاک

دخترم لب به غذای اصلی نمیزنه چه برسه عصرانه 😭😭😭

ناهار تازه خوردیم🫠

سوال های مرتبط

مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان دخمل فندوق مامان دخمل فندوق ۲ سالگی