لاله و عدل کسی نمیدونه
چقد انتخاب دکتر و بیمارستان سخته.نمیدونم چیکار کنم
نجمیه مگه دولتی نیست؟
چرا اینقدر گرونه😵💫
عزیزم این تاپیک و پاک نکن
مریم نوحی ام تو بیمارستان اقبال و پارسا عمل میکنه ۱۰ تومن میگیره
من تحقیقکردم جفتشم خوبه میگن
اینا قیمت سزارین یا طبیعی
یاس سپید ماه پیش سزارین گفت ۸۵ من حضوری رفتم
طبیعی ۶۵
تازه بماند ساک مادر و بچه و غذا و اتاق خصوصی
این بیمارستان اقبال دکتر میشناسی ک بری پیشش ؟؟
بیمارستان نیکان غرب خیلی خوبه ۸۵ هزینه بیمارستان + دستمزد دکتر و ... جدا ولی خیلی بیمارستان خوب تمیز
بیمارستان بهمن رو نمیدونید چند میگیره؟
اینا بیمارستان خوصوصیه یا دولتی واینکه هزینه هایی سزارینه یا طبیعی؟
من اقبال زایمان کردم ۲۳روز پیش به شدت پرسنل مهربون وخوبی دارن ولی بیمارستان قدیمیه
قیمتارو از کجا دراوردی؟
سزارین یا طبیعی
من پنج سال پیش پارسا زایمان کردم و واقعا تعریفی نداشت بهداشتش معمولی بود رسیدگی به بیمار معمولی بود به همراه هم که نه تخت دادن نه غذا
به عنوان یه بیمارستان خصوصی جالب نبود
اخلاق پرسنل هم که دیگه نگم
تنها خوبی که داشت این بود که اتاقاش دو تخته بودو شلوغ نبود
تهران میخایی زایمان کنی؟؟
من اقبال میخام برم
هم نزدیکه تقریبا
هم دکترم اونجاس
هم دوستم ک پرستاره میگه بیمارستان خوبیه
هم بیمم اونجاس
بیمارستان هاشمی رفسنجانی شرق ۴۰
چقد گرون اینجا تهش ۵۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.