۳ پاسخ

چرا نمیشه عزیزم تازه مقوی ترهم‌میشه

من عدسی میریزم یکم

آره عالی میشه. من همیشه قاطی میکنم. بهتر از جوئه تنهاست . جو سرد طبعش. ولی گندم گرم

سوال های مرتبط

مامان رئیس جانم مامان رئیس جانم ۲ سالگی