۱۴ پاسخ

علائم ش درد زیر شکم خون حین رابطه ولکه بینی بین دوره پیریودی

من بعد زایمان التهاب دهانه رحم داشتم قرص خوردم خوب شد موقع پریودی زیر شکمم درد داشت و اولین رابطه بعد پریودی خون میومد

من زخم داشتم الان نمی دونم

من همون موقع پاپ اسمیر دادم گفت عفونت و التهاب داری و تنگی دهانه رحم
تست hpv. هم دادم ک منفی بود شکر خدا ولی عفونتم زیاد بود

بنظرت عفونت عادی مثلا عدم رعایت بهداشت و اینا هم ممکنه باعثش باشه؟

من داشتم ببین دردش خیلی بدجوره اصلا اینقدر شدیده که نمیتونی رابطه داشته باشی فک میکنی اون قسمت بدنت آبجوش میریزن با دارو بهتر شدم چند روز دیگه باید دوباره برم پیش دکتر

اره داشتم با دارو خوب شد

من داشتم لیزر کردم
من درد نداشتم ترشح داشتم بعد زایمانم

منم داشتم با دارو خوب شدم

توهمه پوزیشین ها تو رابطه درد داره یانه
من فقط بعضی هاش دردم میگیره نکنه زخم دهانه رحم دارم
از موقع دنیا اومدن بچم دکترم نرفتم

من داشتم عزیزم اول اذدواجم زخم شده بودداروخوردم خوب شد

یچیز خیلیییییی شایع هست
منم داشتم رفتم دکترر دارو داد خوب شد

من الانم موقع نزدیکی درد دارم ینی دهانه رحمم زخمه؟😐

اره منم داشتم اوایل ازدواج وبعدزایمان. یبارم فیریزکردم

بعد زایمان زخم داشتم بعد مصرف دارو درست شد

سوال های مرتبط