۲ پاسخ

نه اصلا همراه باهاش آب میدم

من تقریبا بااین فرمول دادم فروگلوبین هست ۲تاشیشه به هردو دادم دندونشون سیاه نشده.بعدش اب بده خیالت راحت باشه

سوال های مرتبط

مامان سامان🙋🏼‍♂️صدف مامان سامان🙋🏼‍♂️صدف ۹ ماهگی
مامان باران مامان باران ۳ سالگی