به نظرتون برا بیمارستان خوبه ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

میخواستی بیاری خونه تنش کن بیمارستان بلوز جلو دکمه و رکابی شلوار کلاه دستکش و جوراب بزار

سرهمی بعضی جاها قبول نمیکنن میگن بلوز جلو دکمه با شلوار و کلاه، بعدش میتونی تنش کنی

خیلی ناناسه 😍
موقع ترخیص تنش کن
مبارکش باشه 🎀🌸

وااای جاااان مبارکه 😍
بلوز شلوار بگیر براش تو بیمارستان

خیلی خوشگله😍ولی میگن بخاطر نافش بهتره پیرهن دکمه ای استفاده کرد

اره قشنگه😍

اخه بینازستان بخاطر ناف نوزاد سرهمی تن نمیکنن

برای ترخیص اینو بپوشون بیارش خونه

والا میگن سرهمی نمیزارن توبیمارستان بپوشن منم تمام لباسا سرهمیه خریدم حالا گفتم برم جدا بخرم براش

اررره خیلییی😍😍

اسم این کلاه ها چیه نمیتونم پیدا کنم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری