۱۹ پاسخ

من بیمارستان صارم دکتر فرزانه نیک نفس سزارین اختیاری انجام داد ۴ سال پیش... دکترش خیلی خوب و ارومه ...

دکترت کیه؟

من پیش عطار زاده میرم شنیدم زیرمیزی نمیگیره حالا من ازش نپرسیدم .این دفعه برم ویزیت بشم میپرسم

دکتر منم ۳۵

یا ابلفضل🫨😱

دکتر من هیچی نمیگیره ولی فقط بیمارستان نیکان سپیده تو تهرانپارس

چون شهریار هستی از عطارزاده هم بپرس ببین چقدر میگیره دکتر خیلی خوبیه

اختیاری رو همه میگیرن بنظرم

من دکترم طبیعیو هشت میگیره سزارینو دوازده

چقدر بی انصافن چ خبره

خدا خیر بده دکتر منو ۱۰ تومن زیرمیزی میگیره

سزارین اختیاری ش رو نمیدونم ولی دکتر من شنیدم دستمزد نمیگیره

پاشو بیا تبریز دکتر من کلا هیچی‌نمیگیره

ابلفض🫤🫤🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

عزیزم من بهترین دکترای تهرانو پرسیدم گفتن ۲۵... دیگه دکترت خیلی خوشحاله به خدا‌‌‌‌ ...
من شنیدم دکتر سهیلا عارفی دستمزد نمیگیره ولی خب هزینه بیمارستان رو باید تمام و کمال بدی

من شکم دوممه ۱۲میگیره

تازه اونایی هم که سزارین اجباری هستن پول میگیرن چه برسه به اختیار ی

من دکترم ۱۵ میگیره ، بیمارستان خصوصی عمل میکنه

دکتره منم بهم گفته ۳۵🥲

سوال های مرتبط