ببلاک کامفورت چرا تلخه بچه ها

۳ پاسخ

تلخ نیست اتفاقا شیرین تر و چرب تر از نان و اپتامیله

از شیر خشکای دیگه خیلی قندش کمتره

تلخ نیست شایدتاریخش گذشته

سوال های مرتبط

مامان یاس🩷 مامان یاس🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نورا و حسین مامان نورا و حسین ۱۴ ماهگی
مامان کوروش صفری مامان کوروش صفری ۱۰ ماهگی