سلام خانما شیرخشک ببلاک کامفورت تلخه ؟

۲ پاسخ

اره مزش خوب نیس خخخ بچع من دوست نداشت سادرو بهش میدم

اره یه مقدار
مزه جالبی نداره

سوال های مرتبط

مامان کوروش صفری مامان کوروش صفری ۱۰ ماهگی
مامان یاس🩷 مامان یاس🩷 ۱۲ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی