۳ پاسخ

بیمارستان صارم توی اکباتان هم داشت

من از خود گهواره کلاساشو خریدم لوازم یوگا هم داشتم تو خونه انجام دادم خیلی هم برام راحت و خوب بود مخصوصا با این شرایط که ممکنه هرلحظه همه جا تعطیل بشه

من کلینیک خانم خیابانی سمت غرب میشناسم
توی اینترنت یا اینستاگرام سرچ کنی میارتشون خوبه خیلی

سوال های مرتبط

مامان نور☀️ مامان نور☀️ هفته بیستم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری