۴ پاسخ

تک فریزر باشه خراب نمیشه
منم فریز کردم براش

موز فریزی برا خودت اسموتی و بستنی درست کن ب بچه نده چون سطح انتی اکسیدانشو از دست داده و قندش رفته بالا

من فریز میکنم موردی نداره استفاده کن

مگه موز هم فریز میکنن؟ همیشه هست که!!!
تازه بهتر نیست؟

سوال های مرتبط