مریض نمیشه، شاید یه کم فرداش پاش درد بگیره، اونم شاید، ببر بزن
من ک نمینمیبرم
تو بدن هر بچه ای متفاوته
حودتو برای ۲ روز تب و درد و بی خوابی آماده کن
چیز سختی نداره که
برای یه بچه ای هم راحت می گذره انگار نه انگار واکسن زده
دختر من ۲ روز تب داشت شب اول تبش تا ۳۸ و نیم رفت..
بی اشتها شد نق نق می کرد حالا بهتره خداروشکر ولی نق نق باهاش مونده
دختر من تب و درد نداشت ولی اسهال شده عرق سوز شد بدنش دون زد سرفه کرد اینجوری رد کرد
برای دختر من راحت بود انگار ن انگار
اصلاسخت نیست فقط روزی که واکسن روزدسریع نیارش خونه تامیتونه بزاربازی کنه راه بره تاکامل پخش بشه پسرمن تاظهرخیابون مترکردیم وتوپ بازی میکرداصلااذیت نشدحتی تب هم نکردخداروشکر
نه بابا اصلا استرس نداشته باش من دیروز بردم خیلی سبک و راحت بود
ن بابا
اینقدر ک بد گفتن از این واکسن خدا رو شکر برا دختر من بد نبود فقط روز اول بعد از بیدار شدن از خواب ظهر پاش درد میکرد و یکم تب داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.