۷ پاسخ

چسب سیاہ زدمم ترسید نخورد

هیچی
مادر منبع امن بچه حساب میشه با این کار به روحیه ش اسیب میزنی

تلخک بزن دیگ نمیخوره

من تلخک زدم همون شب دیگ نخورد

تلخک بزن.‌پسرم با یه بار زدن دیگ شیر نخورد

من فقط رو پنبه پنادین ریختن چسبوندم گفتم اوف شده درد میکنه بعدشم باید دور بچه شلوغ باشه ببریش بیرون تا تو رو کمتر ببینه سینه رو فراموش کنه خوراکی هایی ک دوست داره براش بگیر همیشه بهش بده آب میوه طبیعی بهش بده ک قندش نیوفته

من صبر زرد زدم

سوال های مرتبط