۳ پاسخ

تا۸باراشکال نداره ولی بیشتریعنی اسهاله.رنگ پی پی هم همیشه چک کن

آره بابا ،من جوری بود هربار شیر میخورد بعدش پی پی میکرد یکم بگذره کمتر میشه

اره اوایل باید باشه که اون مواد داخل روده خالی بشه

سوال های مرتبط