ان شاء الله که روز 14 واقعیشو ببینی
منم روز ده آزادسازی هستم
صبح زدم همین طور شد
خدا کنه مثبت باشیم
ادم با اینکه میدونه کاذبه ولی لامصب مثبته دوس داشتنیه
منم دهم ازاد سازی ام امروز زدم دفعه دوممه ک ازاد سازی زدم
منم اینجور زد بدجور منو انداخت تو فکر هم خوشحال هم میترسم ضدحال بخورم😑
مثبت هاله میبینم گلم
یه هاله کمی داره فکر کنم
مثبت که😍
من هاله میبینم مثبته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.