۹ پاسخ

ان شاء الله که روز 14 واقعیشو ببینی

منم روز ده آزادسازی هستم
صبح زدم همین طور شد
خدا کنه مثبت باشیم

ادم با اینکه میدونه کاذبه ولی لامصب مثبته دوس داشتنیه

منم دهم ازاد سازی ام امروز زدم دفعه دوممه ک ازاد سازی زدم

تصویر

منم اینجور زد بدجور منو انداخت تو فکر هم خوشحال هم میترسم ضدحال بخورم😑

مثبت هاله میبینم گلم

یه هاله کمی داره فکر کنم

مثبت که😍

من هاله میبینم مثبته

سوال های مرتبط

مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وچهارم بارداری