نه من اب ازم میرفت رفتم سنو گفت نشتب مشخص نمیشهه فقط اب دور جنین ا نم نشتی داری ب این زودی کمنمیشه ک ما بفهمیم غیر سنو رفتم تست امنشور ۱۵۰۰ دادم معاینه تست منفی بود یعنی کیسه پاره نیس من سنو دادم با تست
از این نظر متوجه نشتی میشن که اب دور بچه رو چک میکنن اگه کم بود و شما شک داشتی که نشتی داری میگن که آره نشتی داری
اره دقیقا مقدار آب دور بچه رو متوجه میشن من سر پسرم هیچ اعلائمی برای زایمان نداشتم هفته ام کامل شده بود اما فقط گلد هاشو به اندامم شدید حس میکردم تا دکتر سونو نوشت و گفتن کیسه اب نشتی داشته و اب دور بچه حسابی کم شده بود بخاطر همین گلد ها رو مستقیم به خودم وارد میکرد و من متوجه نبودم خب طبیعی بچه اول تجربه ای نداشتم 🥲
کمو زیاد شدن رو میگن بهت
اب دورش کم میشه مشخصه دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.