توی این سن نوزادتون چه بازی میکتید ؟

۵ پاسخ

بازی بخور بخواب

اون سنی که بود فقط ورزشش میدادم و دست و پاهاشو میکشیدم آرومو روشکم میذاشتمش و آغو آغو میکردم که یاد بگیره

فلا تنها بازیی که دوس داره حرف زدنه میگه باهام حرف بزنین

بازی نداره

تو این سن مگه بچه بلده بازی چیه که بازی کنیم

سوال های مرتبط