۲ پاسخ

بخدا هرچقد بیخیال تر بشی بهتر میگیره....
من دقیقا ماهی ک بریدم ناامید شدم بعد 2 سال اقدام گرفت

منم دقیقا مث تو.دعاکن برام عزیزم این ماه منم ب آرزوم برسم.انشاله توهم ب آرزوت برسی گلم.

سوال های مرتبط