۴ پاسخ

انشالله ک باردارشدی و زود خبرشو بهمون میدی

دیگه این ماه به احتنال خیلی خیلی زیاد باردار میشی

اقدام کن همون روز ۱۳و۱۵و۱۷ دکتر ب من همین روزا رو گفت

اگه استرس نداشته باشی اره

سوال های مرتبط