۴ پاسخ

با آمپول آزاد سازی نهایتا 36 ساعت بعد تخمک ها آزاد میشن
دیگه نیازی ب کیت نیست
من کیت نزدم از درد تخمدان و ... متوجه شدم

لوله هات بسته شده بود؟؟به نظرم نتيجه ميگيري

من بلد نیستم میشع توضیح بدید

ان شاءالله عزیزم
خدا بخواد این ماه دلت شاد بشه

سوال های مرتبط