ببخشید کیت از کجا میفهمید
باید حتما دوتا خط بیافته
سیکلت چند روزه اس ؟ روز ۱۵ بهترین موقع بوده پررنگ تره
ببخشید اون بنده خدایی که تو تربت مرد چیکارتون میشد؟
عزیزم منم فولیکول دارم ۲۳و۱۷ دوتا و کیت میزارم هرروز پرنگ میشه امکان داره ازاد بشه ۱۸ موعدم و نمیخواهم ازاد ساری بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.