سایز ۱ برا بیمارستان مناسبه؟؟؟

۹ پاسخ

من صفر گذاشتم و یک

میگن سایز صفر برا نوزادای نارسه ، بچه ها معمولا سه کیلو و به بالان ، سایز یک استفاده میشه

خب من دوتا قبلی هام ۳ کیلو تا ۳ و ۲۰۰ گرم بودن

به نظرم ۱ خوب بشه

یک خوبه

بستگی به وزن بچه داره وهمینطور استانداربودن یانبودن لباس من یکی ازسایز صفرام انقدتنگ بود به بچم نشد یکیس استانداره درحدهمون سایز یکه خوبه

وزن بچت خوبه اره، زیر سه کیلو صفر بگیر، هرچند صفر و یک فقط چندسانت اختلاف دارن یکم بزرگ استین و لبه شلوار بلند تر هست

بزرگه

نه سایز صفر

بله من سایز یک آوردم بچم ۳۲۰ کیلو بیست گرمه

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی
مامان قندعسل
😍 مامان قندعسل 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🩷 مامان ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار و درسین مامان دیار و درسین ۹ ماهگی