مامانا برا بچه روز بیمارستان پوشک سایز 0بگیریم یا ۱؟؟؟؟

۹ پاسخ

صفر بگیر

پسر من که هنوزم دارم صفر استفاده میکنم

هم صفر ببر هم یک

هردوش بگیر

۱ خیلی کوچیکه دیگه صفر بدتر

دوستم دوسه روز پیش زایمان کرد گفت باید سایز صفر ببری با پستونک ارتودنسی کوچیک ترین سایز و شیر آبتامیل

بستگی به وزن‌ بچه ت داره تو آخرین سنو .من بچه م ۱۸روزشه هنوز سایز صفر دارم استفاده میکنم

من یه دونه صفر مای بی بی گرفتم که تعدادش کمه.

سایز 1

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی
مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 روزهای ابتدایی تولد