صفر بگیر
پسر من که هنوزم دارم صفر استفاده میکنم
هم صفر ببر هم یک
هردوش بگیر
۱ خیلی کوچیکه دیگه صفر بدتر
دوستم دوسه روز پیش زایمان کرد گفت باید سایز صفر ببری با پستونک ارتودنسی کوچیک ترین سایز و شیر آبتامیل
بستگی به وزن بچه ت داره تو آخرین سنو .من بچه م ۱۸روزشه هنوز سایز صفر دارم استفاده میکنم
من یه دونه صفر مای بی بی گرفتم که تعدادش کمه.
سایز 1
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.