سلام کسی جدیدا تو بیمارستان محب یاس زایمان طبیعی داشته؟

۲ پاسخ

آره خواهر شوهرم داشته خیلی تمیز بود محیطش کارکنان هم فقط زنن جایی خوبیه فقط مسیرش یکم بده طولانیه

دولتیه؟
کجاس؟

سوال های مرتبط