۲ پاسخ

سلام عزیزم شما محب یاس سزارین کردی؟ راضیدبودی از بخیه ها؟ گوشت اضافه و عفونت اینا نداشتی؟

دکتر با علم و دانش و خوبیه ولی من نمیدونم چرا ازش میترسم حس میکنم جیغ جیغو و تپلیه 😂

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی