۴ پاسخ

عزیزم زایمان کردی بسلامتی؟ راضی بودی از بیمارستان یاس؟

میشه لطفاً تجربه تون از زایمان تو بیمارستان محب یاس رو به منم بگید

ایشالله خودت زایمان کردی به منم خبر بده

طبیعی رایگان درمیاد اما سزارین نمیدونم ایشالله زایمانم بیمارستان یاس هستش

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 روزهای ابتدایی تولد