خانم ها کی تازگیا رفته غربال گری هزینش چنده میشه بگید🫠

۱۲ پاسخ

NT:
سونو: ۲۵۰۰
آزمایش(سلفری دادم): ۱۴۸۳۰
۲۴ فروردین ۱۴۰۵

سونو آنومالی: ۴۳۰۰ (بررسی طول سرویکس واژینال بود)
۲۸ اردیبهشت

با تامین اجتماعی سونو ۱.۶۹۰
ازمایش با بیمه تکمیلی ۱۴۵

انتی رفتم 2/40 ازم گرفت آزمایش1700 آزاد

انتی ۶ تومن اخر فروردین
انومالی ۳ تومن
البته تو انتی داپلرم انجام دادم

من غربالگری مرحله دوم ۴۸۰۰

هزینش ازاده یا بیمه؟

سونو انتی ۳تومن ازمایش غربالگری اول۱۸۰۰ .سونو انومالی۴ تومن ازمایش غربالگری دوم۴۷۰۰

گرون هاهر خیلی گرون🥲

من فروردین رفتم ۳۵۰۰ سونو

انتی سونو 2.300
ازمایش1.700

۱۶فروردین رفتم انتی۲۱۰۰

ان تی من فروردین رفتم ۲و خورده ای فک کنم

سوال های مرتبط

مامان زریان مامان زریان هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان نیاوش مامان نیاوش هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابراهیم👶😘🐤💙 مامان ابراهیم👶😘🐤💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری