NT:
سونو: ۲۵۰۰
آزمایش(سلفری دادم): ۱۴۸۳۰
۲۴ فروردین ۱۴۰۵
سونو آنومالی: ۴۳۰۰ (بررسی طول سرویکس واژینال بود)
۲۸ اردیبهشت
با تامین اجتماعی سونو ۱.۶۹۰
ازمایش با بیمه تکمیلی ۱۴۵
انتی رفتم 2/40 ازم گرفت آزمایش1700 آزاد
انتی ۶ تومن اخر فروردین
انومالی ۳ تومن
البته تو انتی داپلرم انجام دادم
من غربالگری مرحله دوم ۴۸۰۰
هزینش ازاده یا بیمه؟
سونو انتی ۳تومن ازمایش غربالگری اول۱۸۰۰ .سونو انومالی۴ تومن ازمایش غربالگری دوم۴۷۰۰
گرون هاهر خیلی گرون🥲
من فروردین رفتم ۳۵۰۰ سونو
انتی سونو 2.300
ازمایش1.700
۱۶فروردین رفتم انتی۲۱۰۰
ان تی من فروردین رفتم ۲و خورده ای فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.