۶ پاسخ

مقدی بزار شبی یکی تا ۳۶هفته بعد قطعش کو اگ زایمانت طبیعیه

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

من جفتم پایینه دکترم بمن گفته مقعدی ولی باید هماهنگ کنی باهاش

سلام من درد داشتم هم هفته هم هستیم دکتر بهم گفتن شیاف بزارم شما رو نمیدونم بعدم شیاف از مقعد

بهتره با دکترتون مشورت کنید .

اگر تازه حس میکنی ک هیچ ولی اگر چن روزه حس میکنی سرویکستو چک کن

شیافم امشب یدونه قبل خاب بزار تا فردا ببین دکترت جواب میده یا نه

واژینال بزاری بهتره ، من ک هرشب دوتایی دارم میزارم

سوال های مرتبط