مامانا کیا مرداد زایمان میکننب؟چه تاریخی؟یاید باهم دوست بشیم🤩

۳۵ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن

ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون

بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان

ممكن ارسال ميشه

rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

16 مرداد خدا کنه همون موقعها باشه تیر نیوفته😁

۱۵مرداد اما طبیعی میخوام زایمان کنم☺️

منم ۲۱ مرداد دکتر وقت سزارین تعیین کرده ❤️

منم گهواره زده۲۰مرداد اما دوست دارم ۱۵مرداد همزمان با تولد مامانم بشه🥰😍

منم ۱۴ مرداد زایمان طبیعی هستم

من ۲۳ مرداد 😍

27 مرداد زده برام
البته می‌خوام طبیعی باشم

منم ۲۲ مرداد تاریخ زایمان رو زدن

منم۵/۵/۱۴۰۵

من ۲۲ مرداد طبیعی و زده ولی سزارینم احتمالا ۱۰ روز جلوتر بیفته

من ۲۸ مردادماه ولی سزارینم ۲هفته زودتر میشه

من ۵/۵/۴۰۵

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

من 30 مرداد زایمان رو زده طبیعی

من ۱۷ مرداد تاریخمه
خدا کنه اوایل مرداد باشه😁

من 10 مرداد البته هیچ مشخص نیست چون اصلا یادم نیست اخرین پریودیم کی بوده

منو زده ۱۳ شهریور ولی چون سزارینم ۲۹ باید باشه 🫢🥹

منم ۱۴مرداد،سزارینم

من طبیعی زده ۱۶ مرداد حالا چقدر اینور و اونور بشه دیگه نمیدونم

منم 20 مرداده
ولی سز میشم که دو هفته جلو میافته

من ٢٠ مرداد

میخوام برای ۱۵ مرداد نامه سزارین بگیرم

من را زده ۱۵ مرداد

من ۲۸ زده

من بیست و دو مرداد

منو زده19-21مرداد

من ۱۴مردادزایمان زده

من ۵/۵/۴۰۵ زایمانم زده

طبیعی و زده ۲۵ ولی سزارین باشم دوهفته جلو میوفته
ایشالا زود بگذره ب ماه های آخر برسیم هممون

من آخرای مرداد یا اوایل شهریورم

منم اول شهریور زده
ولی اگه بخوام سز شم میفته مرداد
پسرمم ۱۵ مرداد ب دنیا اومده

من 28مرداد زده تاریخ زایمانمو

۲۹مرداد🙋‍♀️

من آخرایه مرداد شایدم اوایل شهریور 🥹

سوال های مرتبط

مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 هفته سی‌وپنجم بارداری