من اخرای مرداد
من اوایل مرداد باید باشه ولی چون سز دوم و دوقلو هستم احتمالا تیره
من اواخر مرداده
منم اواخر مرداد
منم اواسط مرداد احتمالا
من مرداد ماهم🧡
من ۱۴ مرداد
من ۵ مرداد😍
من من🤭🙋♀️
من ۳۱ مرداد
سلام من اولای مرداد به امید خدا
من گهواره برام زده ۲۳ مرداد اما سزارینم فک کنم ۱۳ ام ۱۵ ام باشه😍😍😍
من، ۵ مرداد با پریودی، با ان تی ۷مرداد
من من😍🥹
۸ مرداد
من اول مرداد هستم
من تاریختم ۴/۵/۱۴۰۵😇
من مردادم
سزارینم حدودا اخر مرداد میوفته 😁😁😁
۱۵مردادم
منم احتمال زیاد چون سزارین میخوام
منم مردادم
منم ان تی زده ۱۱ مرداد
من ۲۰مرداد😍
منم آخر مرداد دکترم کلینیک اصفهان و کلینیک رز عمل میکنه نمیدونم خوبن یا نه
منم اخرای مرداده
من ۹ مرداد
من آخر مرداد میشه
من ۵ مرداد ولی فک نکنم تا اون موقع بمونه
من ایشالا 😍🩷
منننن😍😍
منننن
من🫠😇
منم مردادمممم
منننن
منم مرداده، بنظرتون اینکه بخوایم تاریخش رند بشه خز نشده؟ ۵/۵/۵
و منننننننن ولی هرچی حساب میکنم اخرای تیر میشه چون سزارینی ام
من ۱۶ مرداد
من😍.
من مرداد ماهم
منننننننننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.