کیا تاریخ زایمانشون 20یا21تیرماهه؟

۱۶ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
09012425397

تصویر

من ۲۰تیرم

من دقیقا۲۰تیرزدن ولی خوب چون سزارینی هستم زودترمیشه دیگه

من 24تیر زدن با ان تی

من15تیر
ولی این واسه چهل هفته هست
من میخام 405/4/5 دخترم بدنیاه بیاد

برا من طبیعی زده ۱۹ تیر ولی چون می‌خوام سزارین کنم ۴ تیر می‌خوام برم

من هستم

مال من 🤩

پتو دور پیچ بخر از شهریور باد سرد میشه

پتو دورپیچ نازک بخر . اونایی که خز دارن گرم هست

من ۲۰ تیر زده

از من ۲۱ تیره ، تولد خودمو شوهرم ۱۵ تیره 😂😐❤️

من۲۱تیرزده

من دقیقا ۲۱ تیر زده
ولی دهانه رحم باز و سرویکس کوتاه و سرکلاژ خودم میگم نهاااایت تا اخر خرداد میرسم

من ۱۵تیر ان تی پریودی ۱۸تیر

من اخراش هست

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی
مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری