کیا تاریخ زایمانشون ۷ خرداده

۱۷ پاسخ

من ۱۸🥹

من ۲۴ خرداد اما سزارینم میفته ۱۴ ۱۵ خرداد

13خرداد
دخترم 4خرداد هست دعا میکنم اینم 4ام بیاد دنیا

من ۱۶

من گهواره زده ۵خرداد ولی دکتر ۷/۸خرداد گفتن تو سنو انومالی و ان تی

کاش برای منم خرداد بود😁به من گفته ۷تیر
ولی سر بچه قبلیم ۳۸هفته و سه روز زایمان طبیعی کردم کیسه آبم پاره شد

برا من تو سونو میزنه ۱۶ خرداد ولی چون سزارین میخوام باید یکی دو هفته زود تر بیوفته

من ۸ خرداد طبیعیه ولی سزارینیم دو هفته زودتر میفته اخر اردیبهشت

من ۲۰ 😁

من ۶ خرداد 😁

من۵ خردادزده

واس منم زده ۶ خرداد

منم۱۸خرداد

عزیزم بچه شهرکردی‌؟

من ۷ خرداد

۶ خرداد

😑.

سوال های مرتبط

مامان پسرم🐤💙 مامان پسرم🐤💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه ها🩷🩷💙 مامان جوجه ها🩷🩷💙 ۲ سالگی
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 مامان آرتین👶🏻🧸💎🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد